Sags styring
Vi lægger vægt på god kundebetjening derunder:
* Overholdelse af aftaler blandt andet ved at aftalerne er klare og ydelser er entydigt beskrevne.
* At kunderne føler sig trygge ved vores ydelser bl.a. ved at vi gennemgår det udførte arbejde ved afslutningen
* At alle vores arbejder gennemføres håndværksmæssigt korrekt
* At de anvendte materialer opfylder alle lovmæssige krav og er uden fejl.
Vi har kollegiale aftaler med elinstallatør, murermester, malemester, blik og vvs mester om samarbejde med opgaveløsninger.
Ved aftale indgåelse udarbejdes en arbejdsmappe som indeholder en beskrivelse af arbejdet som planlagt. Arbejdsmappen vil blive ajourført under arbejdet og udleveres sammen med andre relevante dokumenter til kunden ved arbejdets afslutning med beskrivelse af arbejdet som udført.
Efter udførelse af alle opgaver kontaktes ejeren igen for gennemgang sammen med HJ af det udførte arbejde. Ved gennemgangen udleveres relevant dokumentation for arbejdet, derunder eventuelle vedligeholdsvejledninger. Følgeseddeler udleveres enten ved afslutning eller fremsendes inden for 2 uger.
Sidste fredag i måneden af holdes et møde med deltagelse af medarbejdere, hvor månedens opgaver drøftes og indgåede aftaler planlægges, såfremt der er behov derfor aftales forbedringer i arbejdsgange eller opgave løsninger.